wtorek, 12 lutego 2013

Łagodne przejście między klipami

Wczoraj umieściłam na moim drugim blogu wideo, w którym zastosowałam miękkie przejście między klipami - unika się gwałtownego szarpnięcia obrazu, wprowadzającego irytację i dynamikę. Łagodne przejście bardziej pasuje do spokojnych ujęć.
Cóż takiego zrobiłam ? W Adobe Premiere Pro weszłam w Video Transitions (ramka w dolnym lewym rogu) następnie Dissolve i tam wybieramy Cross dissolve. Przeciągamy efekt na miejsca w których kończy się jeden filmik a zaczyna drugi - przez moment będą widoczne częściowo oba kadry (można też wydłużać efekt suwakiem tak aby przejście było jeszcze bardziej łagodne)

Jak mi to wyszło:

8 komentarzy:

  1. Cześć :) Chciałam tylko napisać, że tytuł Twojego bloga dał mi dużo do myślenia, to zdanie z pewnością będzie mi długo towarzyszyło ;)
    zapraszam Cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś myślałam o tym żeby robic filmiki, ale szlag mnie trafia po pięciu minutach obróbki, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny masz płaszczyk, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik jest fantastyczny :)) Przejścia łagodne, więc aż cieszą oko :)) Super! Świetnie prowadzisz bloga. Dobrze się czyta i ogląda twoje posty! Zapraszam do mnie :)) Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny płaszczy , nazwa bloga jest inspirująca i zachęcająca do działania!
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny filmik, super płaszczyk.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już pisałam w tej sprawie do obsługi, sprawdzali i u mnie nie ma żadnego złośliwego oprogramowania, a link do bloga, przed którym ostrzega komunikat już został usunięty (komentarz właścicielki bloga).
    Dziś sprawdzałam w Google Chrome (bo tylko tutaj pojawia się ten komunikat) i weszło bez problemu ;(

    Więc już sama nie wiem co jeszcze mogę zrobić ;(

    OdpowiedzUsuń