piątek, 25 stycznia 2013

Jak zmienić limit transakcji zbliżeniowych na karcie ? x-ray kart polskich

Nie podoba mi się że mBank zmusza mnie do transakcji zbliżeniowych. Uważam że są niebezpieczne. Wyłączyć transakcje zbliżeniowe systemu PayPass lub PayWave można przerywając antenę biegnącą wewnątrz karty debetowej. Jak zmienić limit transakcji zbliżeniowych ? Bank nie udostępnia możliwości przesunięcia suwakiem limitu na 0 lub wyłączenia go w rozmowie telefonicznej z konsultantem. Mocne zarysowanie nie uszkodzi chipa ani paska magnetycznego. Wiem że inni ludzie przebijają kartę dziurkaczem, jednak ja mozolnie wykonałam nacięcia nożykiem aby wyglądały na zadrapania a nie umyślne niszczenie karty :) Pokazuję prześwietlenie RTG x-ray kart z różnych polskich banków abyście i wy wiedzieli gdzie naciąć kartę. Jeżeli znajdę więcej banków to będę je wklejać.

Mastercard PayPass Multibank



Mastercard PayPass mBank
http://knowak.wordpress.com/2012/09/24/r-i-p-paypass-mbank/
Visa Electron PayWave BZ WBK
http://knowak.wordpress.com/2012/10/14/disabling-paywave/

6 komentarzy:

  1. Przydatne, aczkolwiek nie dla mnie ;). Ja jeszcze biegam z portfelem pełnym brzęczących monet, stoję w kolejkach i liczę żóciaki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już wiem, gdzie przebić kartę, żeby odciąć antenę. Mam nadzieję, że uda mi się wyłączyć paywave tak, żeby z bankomatu dało się korzystać ,bo kruszenie chipa wyklucza używanie bankomatu. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że PKO visa jest taka sama/podobna, jak Mbank Antena 4-żyłowa idzie nad numerem karty na szerokości 3-7 mm. Zakręca w ten sam sposób.

      Usuń
  3. Bardzo dobrze wiedzieć!
    Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń
  4. wow
    http://paczuniek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tu na tym blogu fajne ciekawe rzeczy masz:)

    OdpowiedzUsuń